מקרי בוחן

הקפצנו לרשת מרפאות אסתטיקה את כמות המבקרים באתר ב-900%. ככה עשינו את זה

איך השגנו ללקוח 15 אלף כניסות לאתר ומכירות בשווי עשרות אלפי שקלים תוך רבעון

כשמלונאות פוגשת דיגיטל: כך העלינו תפוסה של ריזורט בקפריסין ב-800%

כשמלונאות פוגשת דיגיטל

הדרישה היתה ברורה– הריזורט צריך הזמנות מלקוחות ותפוסת המלון חייבת לעלות בצורה דרסטית.

מה עשינו?

– פילוח: ניתחנו מיהו הקהל האולטימטיבי (אלה שהשאירו ביקורות מעולות, נהנו מהשהות ואפילו חזרו למלון לשהיה נוספת).

– זיהוי חולשות: הבנו את נקודות הכאב של הקהל הפוטנציאלי במהלך תהליך רכישת החופשה

– הקמנו קמפיינים: העלינו בפני מקבלי ההחלטות את רעיון איסוף הפרטים ממספר נקודות פוטנציאליות באינטרנט, לרבות אתרי נופש, זיהוי קהל נכון ברשתות החברתיות וכן פעילות דיוור אינטנסיבית בסלולר ובדואר אלקטרוני

 

התוצאה:

 

את פעילות הקידום התחלנו בשלהי חודש מאי, וניתן לראות את העליה במספר המתקשרים למוקד ההזמנות של המלון כבר בחודש זה. אך את מלוא עוצמת הפעילות ניתן לראות בחודש יוני- בו המלון קיבל למעלה מ1,300 שיחות למוקד ההזמנות והגיע לתפוסה מלאה. 

עשרות אלפי כניסות לחנות אינטרנטית ופי 4 יותר מכירות

רשת קימעונאית שפתחה אתר מכירה באינטרנט הציבה אתגר: עליה ניכרת במכירות האתר תוך רבעון. 

מה עשינו?

– התאמת מדיה: קונים ברשת זו ידעו מהי מטרת הרכישה כאשר הגיעו לסניפים ורצינו ליישם את התודעה הזו אל חוויית הקניות באתר. שילבנו את מוצרי האתר במרכז הסוחרים של גוגל.

– שיפרנו את מבנה האתר, אפיון המוצרים ותיאור ההבדלים ביניהם: הקדשנו בכל מוצר את תשומת הלב הנדרשת על מנת להפוך את המוצרים באתר לנגישים יותר עבור הגולשים.

– הקמנו קמפיינים: לאחר כל הפעילות המקדימה הקמנו קמפיינים מוכווני רכישה ברשת החיפוש של גוגל והתחלנו להזרים תנועה לתוך האתר. בשילוב קפיינים של רימרקטינג בגוגל ובפייסבוק הצלחנו להחזיר לאתר גולשים עם כוונת רכישה אשר לא השלימו את תהליך הקניה כולו, על מנת להפוך גם אותם ללקוחות הרשת. 

 

התוצאה:

 

בתוך רבעון, ניתן לראות לפי הגרף כי המטרה הושגה וקפיצת המדרגה בכמות הכניסות ובמכירות באינטרנט לה ייחלה רשת הקמעונאות, הושגה: למעלה מ-15,000 כניסות אל אתר המכירה ועליה של יותר מ-100,000 ש”ח במחזור המכירות.

רשת מרפאות האסתטיקה קפצה בכמות כניסות לאתר ב-900%

רשת מרפאות האסתטיקה ביקשה לראות עליה בכמות הגולשים לאתר, במטרה שהמתעניינים יכירו את מגוון השירותים וישאירו פרטים. 

מה עשינו?

– כתיבת תוכן: חיברנו תוכן רלוונטי עבור קהל הגולשים, תוך מתן תשומת לב על מהו המידע אשר גולשים רלוונטיים ישאפו לדעת כחלק מתהליך קבלת ההחלטות שלהם לרכישת טיפול אסתטי.

– ניהלנו קמפיין חשיפות בטאבולה: הפנינו גולשים באתרים רלוונטיים אל תוך התוכן שחיברנו עבור רשת המרפאות, במטרה להזרים תנועה אל תוך האתר ולהנגיש את שירותי רשת המרפאות לקהל הפוטנציאלי.

– ביצענו רימרקטינג: עבור גולשים אשר קראו את התוכן שחיברנו, ביצענו מספר קמפיינים של רימרקטינג במטרה לעורר שוב עניין במגוון שירותי הרשת ולהעמיד לרשותם את שירותי רשת המרפאות שלמדו להכיר כתוצאה מצריכת התוכן שקראו אותם מתעניינים.

 

התוצאה:

 

ניתן לראות את הקפיצה החדה במספר המתעניינים שנכנסו לאתר במהלך תקופת הפעילות. במקביל, נרשמה עלייה ניכרת במספר רוכשי השירותים של רשת המרפאות, כפועל יוצא מפעילות הקמפיינים שניהלנו עבור רשת המרפאות.  

מחפשים תוצאות כאלה עבור העסק? השאירו פרטים עכשיו: